دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

نحوه کامل کردن بوم مدل کسب و کار از نظر میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز آموزش را یکی از موتورهای رشد می داند و بسیاری از فعالیت های خود را در این راستا سامان داده است. دوره های آموزشی نیز با هدف ارائه جدیدترین آموزش ها به جوانان برگزار می شود.

 

دکتر میثم شکری ساز در سال 1365 در شهر اصفهان به دنیا آمد. وی دارای مدرک دکتری کارآفرینی است و عمده فعالیت های وی در همین زمینه یعنی کارآفرینی و مدیریت است.

 

یکی از مهمترین دستاوردهای دکتر شکری ساز دریافت دوبار تندیس این کارآفرین است. در ادامه با این جوان کارآفرین و برخی از فعالیت های او آشنا می شویم:

 

: دکتر شکری ساز دری دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع با تخصص تولیدات صنعتی، MBA مدیریت از دانشگاه آشتن بایس آلمان و دانشگاه امیر کبیر تهران و دکترای کارآفرینی است.

بیوگرافی میثم شکری  ساز کارآفرین جوان

بیوگرافی میثم شکری  ساز

  

 

سوابق تحصیلی میثم شکری  ساز

 

دکتر شکری ساز دری دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع با تخصص تولید صنعتی، MBA مدیریت از دانشگاه آشتن بایس آلمان و دانشگاه امیر کبیر تهران و دکترای کارآفرینی است.

البته اطلاعات کامل میثم شکاریساز را در https://www.beytoote.com/news/economy-news/biography1-meisam-shekarisaz.html مطالعه کنید.

شاید دلیل موفقیت دکتر شکری ساز در عرصه کارآفرینی تحصیلات ایشان در رشته مدیریت و کارآفرینی و دوران جوانی ایشان باشد. آشنایی با مشکلات و دغدغه های جوانان و برخورداری آنان از دانش و مهارت های مورد نیاز او، او را در عرصه کارآفرینی پیشگام ساخت.

انتخاب به عنوان بهترین مدیر فناوری اطلاعات کشور در سال 1396 و دریافت تندیس حقوق مصرف کننده به مدت 3 سال متوالی از دیگر دستاوردهای دکتر شکری ساز می باشد.

دکتر شکری ساز همچنین دارای سوابق تحصیلی در بسیاری از مراکز آموزشی و سمینارها می باشد. موضوعاتی مانند مدیریت، بازاریابی، مشاوره کسب و کار، کارآفرینی، مشتری مداری و ... از مهمترین دوره های ارائه شده در کلاس های میثم شکری ساز می باشد.

 

 

دکتر شکری ساز روحیه یادگیری و آموزش بالایی دارد و همواره بر لزوم یادگیری، آموزش و انتقال اطلاعات و تجربیات تاکید دارد. برنامه ریزی و هدف گذاری از دیگر ویژگی هایی است که این مدیر جوان به آن اهمیت می دهد و آن را پرورش می دهد.

 

همه می دانیم که برنامه ریزی یکی از اصول انجام کارهاست و بسیار مهم است. کارگاه هدف گذاری یکی از مهمترین کارگاه های آموزشی میثم شکری ساز است که در آن جدیدترین و کاربردی ترین روش های برنامه ریزی و هدف گذاری به متقاضیان آموزش داده می شود.

 

جوانانی که مایل به فعالیت در زمینه های مدیریت، کارآفرینی، بازاریابی، بازرگانی و آموزش هستند می توانند میثم شکری ساز را به عنوان الگوی آموزشی انتخاب کنند. دوره های میثم شکری ساز با موضوعات مختلفی برگزار می شود و این دوره ها مخاطبان خاص خود را دارند.

 

درس های هدف گذاری، برنامه ریزی، موفقیت، فروش و بازاریابی تنها گوشه ای از دوره های آموزشی دکتر شکری ساز است.

علایق اجتماعی میثم شکری ساز

 

یکی از موضوعاتی که دکتر شکری ساز بارها درباره آن صحبت کرده و نگران آن است، وضعیت اقتصادی و بیکاری جوانان است. او از وضعیت جوانان در جامعه امروزی آگاهی کامل دارد و در جهت بهبود وضعیت این قشر قدم های بلندی برداشته است.

دکتر شکری ساز هم اکنون مدیرعامل یک شرکت بزرگ در ایران است و تاکنون برای بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

در واقع این مدیر جوان کارآفرینی را به صورت عملی درآورده و با اجرای آن در جامعه و بازار کار باعث کارآفرینی و اشتغال زایی شده است.

 

.

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 367 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 11:15

لینک دوستان

خبرنامه